Weergaven navigatie

Vandaag

Spiegeltent (SWO)

Spiegeltent Bon Salon Stapelen 2, Boxtel

De leerlingen van het slagwerkensemble treden op met de jeugdslagwerkgroep van fanfare Concordia Liempde. Foto: Peter Kasbergen.

Open Monumentendag (ALG)

Muziekhuis Boxtel Passage Riche 4, Boxtel, Nederland

12.00-17.00u: informatiestand over Laatbloeiersorkest (muziekles voor volwassenen zonder ervaring.   13.30 en 15.00u: lezing door clubarchivaris Henk van Weert over ruim anderhalve eeuw lokale blaasmuziek, de realisering van Boxtel's Concertgebouw achter hotel Riche (precies 100 jaar geleden) en de totstandkoming van het Muziekhuis (2015-2016).

Uitvaart Jac vdr Velden (HO)

De Serenade Oude Dijk 117, Liempde

Een clubicoon is ons ontvallen. Op zaterdag 23 september is op 84-jarige leeftijd rustig ingeslapen 𝗝𝗔𝗖 𝗩𝗔𝗡 𝗗𝗘𝗥 𝗩𝗘𝗟𝗗𝗘𝗡 Lid in de Orde van Oranje-Nassau Jac speelde meer dan 70 jaar klarinet bij Boxtel’s Harmonie en leidde ook nog eens talloze leerlingen op. Daarnaast was...