• Dit evenement is voorbij.

Uitvaart (ORK)

15 mei, 2017 | 13:30 - 14:30

Met het overlijden van Huub Verhoeven (85) is ons woensdag 10 mei een dierbare en toegewijde muziekvriend ontvallen. Van 1955 tot begin jaren negentig speelde hij mee in het tamboerkorps; daarna bleef hij als rustend lid de ontwikkelingen in de vereniging nauwlettend volgen. Velen kennen Huub van onze verjaardagsactie. Deelnemers daaraan ontvangen op hun verjaardag een felicitatiekaart en Huub belde in de wijk Oost tientallen jaren bij de jarigen aan voor een donatie. Ook zorgde hij decennialang voor de samenstelling van de groep tamboers die jaarlijks de Heilig Bloedprocessie Boxtel​ opent.

Wij wensen echtgenote Riet Verhoeven​, de kinderen Adri, Mirjam​ en Erik en de overige familieleden veel sterkte dit verlies te verwerken.

Tijdens de uitvaartplechtigheid speelde het harmonieorkest o.l.v. Jules van de Loo achtereenvolgens ‘Somewhere’ (Bernstein), ‘Never Weather-beaten sail’ (Campion, o.l.v. Mirjam), ‘Anthem’ (uit Chess), ‘Nessun Dorma’ (uit Turandot), ‘Jesus Christ Superstar’ (Lloyd Webber) en ‘Yellow Mountains’ (De Haan).

Datum:
15 mei, 2017