Huldigingsconcert (ALG)

Muziekhuis Boxtel Passage Riche 4, Boxtel, Nederland

Muzikale afsluiting van het seizoen, waarbij jubilerende leden in het zonnetje worden gezet.

Let’s Play Together (OLO)

Podium Boxtel Burgakker 17, Boxtel

De opleidingsorkesten van de vier hafa-verenigingen in de gemeente Boxtel treden gezamenlijk op tijdens Culturale, de start van het nieuwe culturele seizoen in Boxtel.

Let’s Play Together (OLO)

Tijberzaal Baanderherencollege Baanderherenweg 2, Boxtel

Gezamenlijk concert door de opleidingsorkesten van de vier Boxtelse HaFa-verenigingen. Tevens 'instrumentenproeverij': bezoekers kunnen een muziekinstrument naar keuze uitproberen. Aan belangstellenden wordt een vrijwillige bijdrage gevraagd die ten goede komt aan de gezamenlijke muziekopleiding.

Pontonconcert (ORK)

Ponton Dommel (nabij Zwaanse Brug) Prins Hendrikstraat, Boxtel

Muzikale opening van het Dommeltheater, de tweejaarlijkse artistieke vaarstoet over de Dommel, die deze keer als thema draagt: Bloed, zweet en tranen.

Oktoberfest (DAB)

Sportcomplex De Braken De Braken 1a, Boxtel, Nederland